Informacja

KIEDY NOWY ODCINEK?

W niewoli uczuć (23) - Soon :D




INFORMACJA


PDF do ściągnięcia
Klik





Obserwatorzy

niedziela, 11 maja 2014



 NOMINACJA:

Bardzo dziękuje Ci Yume Mito za nominację, nie spodziewałam się jej, tym bardziej się cieszę. XD
Cóż, wymyślenie 10 rzeczy, których nie lubię lub 10 ulubionych piosenek wbrew pozorom wcale nie było takie proste. Moje ulubione piosenki zmieniają się średnio raz w tygodniu, więc dałam sobie z tym spokój, ale z podaniem 10 nielubianych rzeczy myślałam, że poradę sobie szybciej, a okazało się, że po dobrnięciu do 7 zabrakło mi koncepcji J no, ale jakoś wymyśliłam.
A więc: ( wiem, wiem zdania nie zaczyna się od „A więc”J)

10 rzeczy, których nie lubię

1.       Nie lubię podróżować autobusem, bo mam chorobę lokomocyjną.
2.       Nie lubię świńskiego mięsa i wątróbki.
3.       Nie lubię rano wstawać.
4.       Nie lubię niedziel, bo po nich zawsze są poniedziałki i wszystko trzeba zaczynać od nowa.
5.       Nie lubię jazzu ani bluesa.
6.       Nie lubię zimy i zimna.
7.       Nie lubię piwa.
8.       Nie lubię myć naczyń.
9.       Nie lubię rozmawiać przez telefon.
10.   Nie lubię piłki nożnej.

Nominuję:



A moje pytania to:
1.       Gdybyś mogła wypowiedzieć jedno realne do spełnienia życzenie, o co byś poprosiła?
2.       Co jest dla ciebie ważniejsze komórka czy komputer?
3.       Gdzie byś wolała spędzić wakacje, nad morzem czy w górach?
4.       Gdybyś była zmuszona zmienić kraj zamieszkania na stałe, jakie państwo być wybrała i dlaczego?
5.       Jakie są Twoje dwie najbardziej ulubione potrawy?

1 komentarz:

  1. DZIĘKUJĘ
    JA CIEBIE RÓWNIEŻ NOMINOWAŁAM.
    NIE WIEM CZY MOŻNA W DWIE STRONY, ALE TRUDNO
    http://twincest-tokio-hotel-by-kotek.blogspot.com/2014/05/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz. Każdy wiele dla mnie znaczy i mobilizuje do dalszej pracy. :*