Informacja

KIEDY NOWY ODCINEK?

W niewoli uczuć (23) - Soon :D




INFORMACJA


PDF do ściągnięcia
Klik





Obserwatorzy

niedziela, 12 czerwca 2016
Kochani

Znowu mnie zlinczujecie, ale muszę przesunąć publikacje na 14 czerwca, bo nie napisałam jeszcze odcinka. Miałam w pracy nieoczekiwaną kontrole z Anglii i trzeba było wszystko dopiąć w miarę możliwości na ostatni guzik, a co za tym idzie przyjść do pracy na swoim wolnym dniu, no i nie miałam kiedy  spokojnie usiąść i napisać. Mam nadzieję, że te dwa dni  nie będzie dla was jakimś długim oczekiwaniem. 
Wybaczcie
Wasza Niki

3 komentarze:

  1. Spokojnie, nie spiesz się. Jak dla mnie możesz dodać nawet jeszcze później. Oby tylko było tak dobre jak zwykle. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sytuacja losowa nie martw się i nie spiesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz. Każdy wiele dla mnie znaczy i mobilizuje do dalszej pracy. :*