Informacja

KIEDY NOWY ODCINEK?

W niewoli uczuć (23) - Soon :D




INFORMACJA


PDF do ściągnięcia
Klik





Obserwatorzy

środa, 25 maja 2016

Kochani

Zabijecie mnie, pokroicie i usmażycie, trudno, ale dzisiaj nie dodam wam odcinka.
Dlaczego? A no dlatego, że zwyczajnie nie napisałam jeszcze. Moja druga połówka wydumała sobie malowanie mieszkania, a że taka ochota nachodzi go średnio raz na 5 lat, to cieszę się jak dziecko, zwłaszcza, że teraz wszystko tak ładnie pachnie i tak jest tak w ogóle świeżo, choć to sprzątnie... No, ale dlatego nie miałam kiedy usiąść i napisać. Przepraszam was. Malowanie już praktycznie skończone. Sprzątanie prawie też już ogarnęłam. Jutro święto to przysiądę i napiszę odcinek, tak że przekładam termin publikacji na piątek. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.
Buziaczki.
 Wasza Niki.

2 komentarze:

  1. Oja, akurat wtedy, kiedy będę miała koleżanki na noc. ;o Mam nadzieję, że przeżyją moje emocjonowanie się, piszczenie czy co tam będzie. xD No cóż, powodzenia w takim razie w malowaniu i pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Cię nie mam zamiaru zabijać ;)
    Dziś sobie wszystko nadrobiłam (jesteś genialna, nie spodziewałam się takiej opcji) i czekam na nowy odcinek, a jak mówisz że napiszesz dzisiaj to poczytam wieczorkiem ^^
    Powodzenia~

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz. Każdy wiele dla mnie znaczy i mobilizuje do dalszej pracy. :*