Informacja

KIEDY NOWY ODCINEK?

W niewoli uczuć (23) - Soon :D




INFORMACJA


PDF do ściągnięcia
Klik





Obserwatorzy

sobota, 11 marca 2017



Witajcie kochani.
Jest taka sprawa, że nie mam dla was jeszcze skończonego odcinka. Zwyczajnie zabrakło mi czasu. Mam tak dziwny tydzień, a zaczął się od zeszłego piątku, że gdyby mi ktoś powiedział, że takie zmiany się porobią w tym tygodniu, to bym chyba parsknęła mu śmiechem w twarz, a się porobiły. Otóż moja szefowa zdecydowała się mnie przenieść na inny rodzaj pracy, i teoretycznie przeszłam szkolenie i wszystko git, tyle że znowu na moje stare miejsce nie ma nikogo chętnego, a raczej wytrwałego i wyszło teraz tak, że jadę na dwa fronty, jeden dzień jestem po nowemu, drugi po staremu, dopóki nie znajdzie się ktoś na moje miejsce. Jestem tym już mega wykończona, lubię zmiany, ale takie skakunie jest beznadziejne, bo ani nie ma mnie tam, ani nie jestem już tu. Dziś miałam mieć wolne, a muszę znowu wejść na stare śmieci, ale za to, że tak mam namieszane w grafiku dostałam 2 dni wolnego i w końcu będę miała czas dokończyć odcinek. Dlatego kochani wiem, że czekacie, postaram się w ciągu tych 2 dni dodać zalęgły, który ma być dzisiaj, ale nie będzie, i naskrobać na zapas kolejny, bodajże ostatni.  Więc umówmy się, że odcinek pojawi się w poniedziałek tj. 13 marca o 21.00 na 100%

Wasza Niki

6 komentarzy:

  1. No ja liczę, Niki ;-;
    Ale współczuję :/
    A jakie opowiadanko będzie kolejne?
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następne "W niewoli uczuć", już jest prolog i pierwszy odcinek na stronie.

      Usuń
    2. A no tak, zapomniałam :D Danke :D

      Usuń
  2. i dzisiaj też nie będzie odcinka? ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. 13 marca 23:51 - znów będzie kilkugodzinne opóźnienie?
    Kochanie, ja rozumiem, że masz pracę itd i swoje życie i zajęcia i obowiązki, ale blog to w jakimś sensie też obowiązek. Rozumiem, że masz mało czasu, ale w takim razie nie zapewniaj, że zrobisz coś na "100%" jeśli nie możesz tego zagwarantować. Piszesz świetnie, ale takie coś zraża czytelników :/
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja, blog to nie jest dla mnie żadnym obowiązkiem. Obowiązkiem jest moja praca, do której muszę chodzi i zarabiać na życie, a blog jest tylko moim hobby, którym się z wami dziele. Jak już pisałam w info przechodzę na inne miejsce w pracy i przez to są braki w ludziach i skacze raz tu raz tam i robię po 6 nocek pod rząd, a uwierz mi, że po 3 nockach pod rząd jesteś już zmęczona, a co dopiero po 6, no ale coś za coś. W każdym razie zwyczajnie padłam na pysk i spałam 16 h, dlatego nie dodałam odcinka na obiecany czas. Wybacz.
      W związku z tym nie będę już pisać terminów, na razie nie jestem w stanie przewidzieć czy mi się uda wrzucić go tak jak planuję, więc wycofuję się z podawania terminów i nikt nie będzie miał pretensji, i Ty też nie będziesz się czuła zawiedziona. Będziecie sobie po prostu zaglądać na stronę albo możecie ją subskrybować i ustawiać powiadomienie o nowym odcinku. No to tyle ode mnie.

      Usuń

Bardzo dziękuje za komentarz. Każdy wiele dla mnie znaczy i mobilizuje do dalszej pracy. :*