Informacja

KIEDY NOWY ODCINEK?

W niewoli uczuć (23) - Soon :D




INFORMACJA


PDF do ściągnięcia
Klik





Obserwatorzy

piątek, 26 maja 2017
Kochani
Odcinek  wrzucę wam w niedzielę o 21:00


 UWAGA!

Sądziłam, że  uda mi się ze wszystkim zdążyć, ale  po pierwsze wypadła mi kolejna wizyta w klinice okulistycznej, wciąż walczę o to, żeby nie oślepnąć na moje lewe oko. Jest lepiej, ale nadal muszę przyjmować leki i pokazać się do kontroli. No i druga nieprzewidziana  sprawa to taka, że u mnie w pracy  wypadła dodatkowa robota, przez co  wszyscy zostajemy  po godzinach, a potem  muszę to sobie odespać i to właśnie przez to, że śpię prawie cały dzień zabrakło mi czasu na pisanie. Mam nadaję, że mnie rozumiecie.
Miałam wam nie podawać już terminów publikacji, potem jednak zdecydowałam się je pisać, bo nie ma nic gorszego jak zaglądanie w ciemno. Tyle że  są rzeczy na które nie mam kompletnie wpływu i  stąd te zmiany terminów.
Umówmy się kochani na wtorek, że wrzucę  wam odcinek w ciągu dnia, postaram się na spokojnie jutro ogarnąć tekst i obiecuje, że  we wtorek już będzie. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
 Wasza Niki

7 komentarzy:

  1. Dokładnie, czekamy z niecierpliwością : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwoscia:) na szczescie do 21 juz niedlugo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przejmj się nami, przejmuj się sobą, zdrowia życzę, kolejny rozdział będzie jak się napisze, kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokladnie zadbaj najpierw o siebie. My poczekamy:) zycze zdrowia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz. Każdy wiele dla mnie znaczy i mobilizuje do dalszej pracy. :*